Wetenschappers CERN hopen binnen enkele dagen contact te maken met andere dimensie.

Express.co.uk meld op hun website dat het de wetenschappers van de deeltjes-versneller (CERN) binnen enkele dagen contact hopen te maken met een andere dimensie.

Large Hadron Collider

Ik heb al eerder een artikel over dimensies en poorten gehad waar CERN ook in benoemd werd. Alleen over CERN is al veel te vertellen over hun achtergrond, occulte wortels en hun daadwerkelijke doel. En dat is contact maken met een andere dimensie.

CERN zal zijn hoogste energie waardes ertegenaan gooien om een poging te wagen “mini zwarte gaten” te detecteren of zelfs te creëren!  Wanneer succesvol, zal er volgens de wetenschappers: “Een compleet nieuw universum worden geopenbaard, wat niet alleen de natuurkundige, maar ook filosofische boeken zal herschrijven” Het zou zelfs mogelijk zijn dat zwaartekracht van ons universum kan “lekken” naar deze parallelle universum, volgens de wetenschappers aan het LHC (Large Hadron Collider=Deeltjes versneller).
Mir Faizal, een van het drie-man-sterke team van natuurkundigen achter het experiment, zegt: “Net zoveel parallelle vellen van papier, welke 2 dimensionale objecten zijn (breedte en lengte) kunnen bestaan in een 3e dimensie (hoogte), kunnen parallelle dimensies ook bestaan in hogere dimensies.“We voorspellen dat zwaartekracht kan lekken in extra dimensies, en wanneer dat gebeurd, dan kunnen er mini zwarte gaten worden geproduceerd aan de LHC.” “Normaal, wanneer mensen denken aan het het “multiversum”, denken ze aan de interpretatie van de vele werelden van kwantummechanica, waar elke mogelijkheid wordt geactualiseerd. Dit is filosofisch en niet wetenschappelijk. Dit is niet wat we bedoelen met parallelle universums. Wat wij bedoelen is echte universums in extra dimensies.”
“We hebben de energie welke we verwachten nodig te hebben om deze mini zwarte gaten te detecteren in de “zwaartekracht regenboog” (een nieuwe wetenschappelijke theorie)  uitgerekend. Wanneer we deze mini zwarte gaten ontdekken met deze energie, dan weten we dat beide “zwaartekracht regenboog als extra dimensies correct zijn.”

Maar het experiment van deze week is na verwachting een “game changer”. Wanneer de LHC is aangezwengeld tot de vereiste energie welke is gemeten in Tera Electronische Volt – een TeV is 1,000,000,000,000, of 1 triljoen Electon Volt.

Tot zo ver heeft de LHC gezocht naar mini zwarte gaten tegen energie waarden van onder de 5.3 TeV. Maar de de laatste studies zeggen dat dit te weinig is. Daarentegen voorspelt het model dat de zwarte gaten worden gecreëerd met waardes van minstens 9.5 TeV in 6 dimensies en 11.9 TeV in 10 dimensies

The Telegraph” meld dat met deze nieuwe “Zwaartekracht regenboog” theorie valt te bewijzen dat de “big bang” nooit plaats gevonden (dat winsten we al) en dat het suggereert dat het universum eindeloos teruggaat in de tijd zonder begin punt.

Waar het op neerkomt is dat de big bang altijd al een snert theorie is geweest en daar komt de wetenschap blijkbaar ook achter. Er is ook een geestelijke wereld en hemelse gewesten/dimensie. Deze staan ook wel in de bijbel beschreven. Maar dit artikel legt daar wel meer over uit. Wat de wetenschappers zijn eigenlijk op zoek naar Jezus maar ze willen Jezus niet vinden.

Maar dit artikel zegt meer dan dat de “big bang” onzin is. Het zegt dat het hoopt een dimensie te openen in de komende week. Zie onderstaande video met meer uitleg over CERN en het openen van portalen (rebellie) en de gevaren ervan.